in afwachting van.... - Reisverslag uit Heihoek, Nederland van pinkeltje - WaarBenJij.nu in afwachting van.... - Reisverslag uit Heihoek, Nederland van pinkeltje - WaarBenJij.nu

in afwachting van....

Door: pinkeltje

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2012 | Nederland, Heihoek

Even een klein testberichtje. Overmorgen over een week is het zover. Na 19 jaar ga ik weer terug naar het Amerikaanse Zuiden. Ik ben erg benieuwd naar New Orleans, waar ik 4 dagen zal doorbrengen. Daarna een dag waarin ik Rock Hill, South Carolina en Charlotte, North Carolina combineer, gevolgd door Greensboro en Chapel Hill, beiden North Carolina. Daarna hangt het een beetje van het weer af of het de Outer Banks of een extra dagje Chapel Hill wordt. Ik kijk er zo naar uit om weer in Chapel Hill te zijn dat ik tegelijkertijd bang ben dat het tegen gaat vallen... Heb er destijds een heel bijzonder jaar beleefd - wat zal er over zijn van de herinnering, van de mythe?

  • 13 Maart 2012 - 21:42

    Evelien Landsman:

    Hoi Ingrid,

    Hartstikke leuk om op de hoogte te blijven van de ervaringen! Voor nu alvast heel veel plezier. Enjoy!!!!

    Liefs, Evelien

  • 13 Maart 2012 - 22:14

    Nicole:

    Don't forget to have fun!
    Your buddy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10624

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 04 Mei 2014

Hong Kong

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Een brug tussen Oost en West

25 Mei 2012 - 03 Juni 2012

Olie, steaks en cowboylaarzen

25 April 2012 - 06 Mei 2012

Twin Cities

14 Maart 2012 - 25 Maart 2012

The South

Landen bezocht: