Ontbijt Hong Kong style - Reisverslag uit Tin Liu, Hong Kong van pinkeltje - WaarBenJij.nu Ontbijt Hong Kong style - Reisverslag uit Tin Liu, Hong Kong van pinkeltje - WaarBenJij.nu

Ontbijt Hong Kong style

29 April 2014 | Hong Kong, Tin Liu

Het ontbijtbuffet is enorm uitgebreid, letterlijk voor elke smaak is er wat te vinden. Omdat ik wat haast heb beperk ik me vandaag tot het volgende:
- gebakken rijstnoedels met sesampasta
- gevulde omelet
- spek
- gebakken kip in teriaki
- sperziebonen met paddestoelen
En dit alles uiteraard in kleine porties
Als ik meer tijd heb, ga ik de soep met dumplings proberen.

Vandaag waarschijnlijk de laatste droge dag van de week. Dat wordt dus Victoria Peak op Hong Kong Island. Hopelijk is er wat uitzicht, visibility is niet best vandaag...

• 29 April 2014 - 09:12

Hans Verhoeven:

Hoi Ingrid,

Hoe gaat ie? Via Facebook zie ik al vele mooie plaatjes voorbijkomen, wat een avontuur zeg. Ik hoop dat je veel beleeft en mooie indrukken opdoet. ik ben benieuwd naar je verhalen als je weer terugkomt en....ik lees ook je blogs hoor!

Fijne tijd en lieve groetjes,
    Hans

• 29 April 2014 - 09:16

Nicole:

Hey girl,
    Mijn ontbijt vandaag: 1 plakje ontbijtkoek, 1 bruine boterham met nep-boterhamworst, 2 koffie en 1 glas water... zou wel willen ruilen! Vanmiddag weer ziekenhuisafspraak (als je tijd hebt kun je kijken op care companion voor verslag daarvan). Have a good one! Your TB