CUHK - Chinese University of Hong Kong - Reisverslag uit Sha Tin, Hong Kong van pinkeltje - WaarBenJij.nu CUHK - Chinese University of Hong Kong - Reisverslag uit Sha Tin, Hong Kong van pinkeltje - WaarBenJij.nu

CUHK - Chinese University of Hong Kong

Door: Ingrid

28 April 2014 | Hong Kong, Sha Tin

Wilde me vandaag door mijn biologische klok laten wekken. Voor de zekerheid de wekker om 10 uur gezet zodat ik wel voor 11 uur kon ontbijten. Ik werd om half negen wakker. Had heel redelijk geslapen. Was doodmoe van de dag ervoor. Merk nu dat ik vreemd genoeg (kan het qua jetlag nl. niet koppelen aan de Nederlandse klok) inzak tussen 16 en 18 uur, maar eer ik op de kamer ben en gegeten heb ben ik dan weer klaarwakker. Wat Facebooken dan maar en me voorbereiden op de volgende dag met alle reisgidsjes voor mijn neus. Maar omdat je pas in de ochtend echt plannen kan maken i.v.m. het weer heeft voorbereiden ook niet zoveel zin. Om bij te komen van mijn 'controlebehoefte' probeer ik me ook wat meer over te geven aan wat de dag brengt en het plannen wat los te laten. Ik moet zeggen - ik boek vooruitgang