Wederom is het aftellen begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pinkeltje - WaarBenJij.nu Wederom is het aftellen begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pinkeltje - WaarBenJij.nu

Wederom is het aftellen begonnen

Door: pinkeltje

22 April 2012 | Nederland, Amsterdam

A.s. woensdag vertrek ik weer naar de overkant, naar Seattle, vanwaar we 30 april doorreizen naar Vancouver. 30 studenten en 4 begeleiders, een vol programma, en slecht weer in het vooruitzicht. Ik heb er zin 'an!

Zal waarschijnlijk weinig tijd en/of gelegenheid hebben om een dagboek bij te houden, maar zal het toch proberen. Vergeef me bij voorbaat de vele typfouten die ik ongetwijfeld op het schermpje van mijn telefoon gaan maken...

• 23 April 2012 - 10:22

Marian En Karel:

Hoi Ingrid,
    Wat een mooi vooruitzicht weer! Sinds ik in januari in New York geweest ben zou ik haast jaloers op je worden. We gaan je volgen (al zijn we wel gedurende jouw reis twee weken in Frankrijk - ook lekker).
    Goed reis,

Karel.

• 28 April 2012 - 20:12

Anja:

I hope you're all fine! Benieuwd naar jullie belevenissen en verhalen. Take care!