Heel kort - Reisverslag uit Vancouver, Canada van pinkeltje - WaarBenJij.nu Heel kort - Reisverslag uit Vancouver, Canada van pinkeltje - WaarBenJij.nu

Heel kort

Door: pinkeltje

02 Mei 2012 | Canada, Vancouver

Er is gewoon geen tijd om alles dagelijks bij tehouden, het programma is behoorlijk vol om zoveel mogelijk van de stad te zien.

Vandaag hadden we geluk met het weer. Vanmorgen regende het wat druilerig, maar in de loop van de dag klaarde het op en vanavond was het grotendeels helder, dus hebben we genoten van een prachtig uitzicht op Grouse Mountain en North Vancouver,

Het was een interessante dag vandaag: een bezoek aan een bedrijf dat stages op maat verzorgt voor studenten, daarna een lunch met 6 Nederlanders die al lang in Canada wonen, was heel gezellig voor hen en ook voor ons. Toen naar een heel interessante tentoonstelling in de Vancouver Art Gallery over hedendaagse kunst waarin hihop en Indiaanse cultuur zijn gecombineerd. Daarna in Gastown gegeten met de eigenaar van het stagebedrijf.
En nu naar bed want het wordt morgen weer een lange dag...

Het grote verslag zal toch pas thuis worden geschreven, ben ik bang....